meh cnie pakat rmai2 follow aku..hehehehe

Tuesday, January 18, 2011

KEceWA....

Assalamualaikum.....




















waa...memg btol2 lama aku x update aku punya blog nie...
rindu plak asenye....
maybe aku malas cikit kot nk update aku punye blog nie...
tp aku still syg kat blog aku nie....
hai semua....
korg semua ape khabar..????

kali nie entry aku pasal kecewa....
knape kecewa..??

(1) aku kecewa dgn sikap tuan rumah aku yg first....
sblum tu aku nk bgtau yg aku nie duk umah sewa...so kekecewaan aku terhadap tuan punye umah tu agak mendalam cikit...tp sekrg aku dh pindah dri umah tu..dh lh mahal sewa umah...satu ape pun xde...kalu umah tu ok xpe lh jgak..nie umah ntah mcm ape...
aku memg btol2 kecewa lh dgn tuan umah mcm tu....

umah yg aku duk skrg nie 100 kali ganda lebih baik dri umah tu...dh lh selesa...semuanye lengkap....walaupun sewa mahal rm20 dri umah yg usang tu..hehehe...

(2) aku kecewa dgn sikap sesetgah org yg suka copy paste kerja yg kita buat....
kita buat letih2 senang2 jer nk copy ape yg kita buat...dah lh buat kerja last minutes...hehehehehe....

(3) kecewa dgn sikap adik beradik aku yg suka gaduh...memg perkara biasa gaduh dalam family nie..tp memg aku kecewa cikit lh kalu perkara mcm tu terjadi...hahahahaha..

(4) aku jgak kecewa kalu org kecewa sekiranye putus cinta....bg aku bercinta masa blajar x seronok langsung...masa kerja nanti baru lh best krn dah ad duit sendiri utk belanja gf/bf..hehehehe









samapai 4 jer lh aku bgtau...yg lain aku just simpah kat hati jer lh...
lgpun kalu tulis byk2 nanti ad yg tersa plak kn...sory lh kalu ad tersalah ape yg aku tuliskn nie....

k lh smpai cnie dulu entry aku kali nie...aku just nk update aku punye blog jer..lgpun dh lama aku x update aku punye blog kn...

assalamualaikum...
by:muhammad izzulhairi

0 3 org comel @ hensem comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...