meh cnie pakat rmai2 follow aku..hehehehe

Sunday, November 28, 2010

28 november 2010......

Assalamualaikum......

memg lama btol aku x update aku punye blog nie....
maklumlh cibuk..lgipun xde masa utk layari internet buat masa skrg...hehehee
k lh kali nie aku nk tulis entry aku pasal tarikh kat atas tu lh...
nktau x apasal aku tulis entry kali nie pasal tarikh nie...???
sebaba nie adalah tarikh yg bermakna dlm hidup aku...
nie adlah tarikh hari lahir ku..hehehehe...

aku rasa gembira sgt hari nie..hehehe..
mklumlh smbut bezdat katakan..
pertama skali thanz kat family aku yg wish bezday utk aku...
dan jgak kawan aku yg kat facebook tu yg wish bezday utk aku...
aku amat teruja dgn ucapan korg semua...
thanz byk10...hehehehehe

sape yg nk bg hadiah kat aku angkat tgn..????hehehehe
gurau jer..hehehe...kalu nk bg pun boleh jgak...
kalu nk kirim hntar ke alamat dibawah...
123456789 kg angin2 kuat berangan...hehehe...
jgn marah ye....hahhahahaha...

sekrg nie aku sedang menani2 hadiah suprise dri kakak aku nie...
tak tau lgi ape yg nk ye bg kat aku...
aku harap benda yg berguna buat aku..hehehe..

k lh smpai cnie dulu entry aku utk kali nie...
skali lgi aku nk ucapkn thanz kat sape2 yg wish bezday utk aku...
aku syg korg semua ..hehehehe...

Assalamualaikum....
by: muhammad izzulhairi....

0 3 org comel @ hensem comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...