meh cnie pakat rmai2 follow aku..hehehehe

Friday, November 5, 2010

kenape aku bersedih...!!!!!!!!

Assalamualaikum.....

kali nie entry aku knape aku bersedih..???
mesti korg pun ad kn perasaan sedih..
sama mcm aku...



nk tau knape aku bersedih..??
nie senarainye.........

(1) First skali sebab aku nie kesunyian tanpa seorg ibu….aku merindui ibuku…..


(2) Rindu kat family…


(3) Ad org suka menyakitkan hati aku…

(4) Kwn aku yg syka membuli aku….


(5) Kwn yg suka kalu ckp tu main lepas jer…x tau lgsung nk jg hati kwn nie….


(6) Org yg suka bohong dgn aku…


(7) Kehilangan brg yg paling aku syg…


(8) Rindu kat kwn2 yg aku syg….


(9) Org yg suka buat baik dgn aku semata2 krn mahukn sesuatu ataupun perlukan bntuan aku… yg nie aku benci sgt….org mcm nie x pyh jdi kwn pun x pe lh…


(10) Org yg suka mempergunakan aku utk kepentingan diri sendiri....

(11)kehilangan org yg disygi like kwn2,family n saudara seislamku....

(12) org yg suka menyalahkan aku walaupun dh tau dirinye bersalah....


k lh smpai cnie dulu entry aku utk kali nie...kalu nk kirakan byk lgi sebab knape aku bersedih nie.....

selamat berblogger n membace blog aku yg x menarik nie..hehehe

by:muhammad izzulhairi


0 3 org comel @ hensem comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...