meh cnie pakat rmai2 follow aku..hehehehe

Sunday, October 16, 2011

GO GENTING highland!!!

assalamualaikum...

berpeluang jgak aku online dan mengupdate aku punye blog nie...hari nie dh masuk 3 hari aku duk kat shah alam nie.....mungkin aku balik kg masa nk raya aidiladha nanti lh kot...hehehehe..balik skali dgn akak aku..

kali nie aku nk cter pasal tajuk entry aku tu lh...semlm aku g genting...best lh jgak...korg mesti pernah pergi sana kn...mesti korg tau mcm mane perasaan atau pengalaman korg g sana...masa aku g sana cuaca agak mendung...sejuk bukan main lgi...memang sejuk lh....

tp yg sedihnye aku x dpt nk main outdoor punye game sebab hari hujan..aku just main indoor punye game jer....tp last2 dpt jgak main tp xbyk lh...yg outdoor punye game aku sempat main flying coster jer...yg lain memg x sempat memandangkn cuaca tidak berapa nk baik n hari pun dh nk malam...hehehehe..

aku p sana dgn family aku....aku x menginap kat sana pun.. aku bertolak dri kuala lumpur terus ke genting...mkn masa 1jam setengah jer kalu x silap aku.....lepas maghrib kitorg pulang semula ke kuala lumpur....memg penat bukan main lagi...masa dlm kereta pun aku dh tertido...hehehe...penat lh katakn...

nie gmbr yg sempat aku tangkap masa kat genting...




tgok x kat belakang aku tu...nmpak jerebu kn...n then hujan lebat sgt...sebab tu xleh nk main outdoor punye game...hehehe



nie plak gmbr aku tgah main bowling...sempat jgak main 2 game kat sini..aku lawan dgn my brother n sister...game pertama abg aku meng n game ke dua aku yg meng..hehehe




nie plak ayah aku n adik aku..diorg tgok jer aku main bowling...ajak main skali tp xnk join...



nie plak masa kat cable car...comelnye adik aku nie posing...hahahaha



nie family aku yg g genting skali dgn aku..hehehehe...tp ada lagi 2 org yg join..tp bukan family aku lh...diorg kawan akak aku...nk tgok x sape???hehehehe...
toin....toin....

xde lh...diorg x suka ambk gmbr..hehehe

k lh smpai cnie dulu entry aku kali nie....
by:muhammad izzulhairi...

0 3 org comel @ hensem comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...