meh cnie pakat rmai2 follow aku..hehehehe

Friday, January 6, 2012


Genab hari nie yg bertarikh 6 january 2012 umur ayahku yg 61thun....so utk ayahku yg tersyg anakanda doakn semoga panjang umur n sentiasa dimurahkn rezeki...hehehehe...anakanda disini ingin mohon maaf sekiranya ada silap n salah...

latar belakang MOHD RASHID BIN AHMAD (ayahku)

kali nie aku nk cter ckit tentang ayakku nie...hehehe...ayah aku nie seorg yg biasa2 jer...beliau anak ke-2 dari 2 adik beradik...mempunyai seorg kakak...status utk skrg adalah duda anak 12...hehehe...mempunyai personaliti yg menarik bg aku...sangat baik hati.....buat masa skrg beliau x bekerja...hanya duk umah jadi boss dirumah...

k lh xnk cter pnjg2 utk kali nie..just nk widshkn SELAMAT ULANG TAHUN utk ayahku....semoga berada dlm keadaan yg sentiasa baik n sentiasa diredhai oleh Allah S.W.T...
gudluck for everything...hehehehe..



nie lh gmbr ayah aku...yg sebelah tu adik aku...hehehehe

k lh smpai cnie dulu entry aku kali nie...wish me for gudluck..hehehe...
hope everything gonna be okey!!!!hehehe
Assalamualaikum
by: muhammad izzulhairi

0 3 org comel @ hensem comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...