meh cnie pakat rmai2 follow aku..hehehehe

Monday, April 23, 2012

FIRST DAY...hehehe



hahahaha...22/4/2012 iaitu hari ahad bermulalah kehidupan aku sbg seorg pekerja.....hari first aku kerja nie penat jgak rupanye....nmpk biasa jer kerja tu tapi penat bkn main lgi....kalu org yg x pernah try kerja nie mungkin dye rasa senang tp aku yg alami nie rasa susah gler...byk yg nk kena faham....

hari first nie byk benda jgak lh aku belajar....lgipun aku nie first time kerja...kena byk belajar lh...sehinggakn aku punch cad pun salah tekan....malu jgak lh aku ase....nasib baik ada senior aku yg buat semula....

hari nie aku masuk kerja kul 4ptg until 12 mlm....balik lh aku tgah2 mlm sorg2 naik mtor..heheheh...tkut jgak lh...start esok aku masuk kul 3ptg until 11 mlm...okey ckit lh kot.... kerja nie ada shiff...ada 3 org yg sama tugas dgn aku...kalu shiff pg n ptg okey ckit lh kot...kalu shiff mlm seksa ckit lh sbb masuk kul 8 mlm until 8 pgi....mungkin aku bru lgi nanti sampai giliran aku plak kena shiff mlm nie...memg confirm kena...hehehehe

dlm masa 24 jam ada 3 shiff n cukup utk 3 org yg bertugas...hahahaha...rabak jgak aku kena kerja sorg2... 
hari nie aku tgok jer diorg buat cmne...aku kena perhatikan satu persatu...nanti tersalah buat kn...x pasal2 aku kena marah dgn pengurus aku tu....nmpk muka pengurus aku tu garang tp hati dye lembut jgak kot...tp aku x tau lh lepas nie sbb aku nie bru lgi....

k lh smpai cnie jer lh dulu entry aku kali nie...mata kena rehat jgak nie...bdn x penat tp kaki yg penat...hehehehe.....:)

aku xde lah tertido mcm nie masa kerja....hehehehe

gmbr smpingan jer...heheheh

Assalamualaikum...:)

0 3 org comel @ hensem comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...