meh cnie pakat rmai2 follow aku..hehehehe

Wednesday, August 20, 2014

result sem 4

Assalamualaikum..

baru2 nie 14/8 adalah hari yg ditakuti oleh student uitm kn..hahaha..hari result kuar...
semua agak2 dh menanti dri kul 12 mlm lgi utk tahu result...kebiasaannye result kuar kat emeil sbb tu dlm kul 12 lebih dh leh cek result...kalu x tunggu je lah kul 9 pgi utk cek dekat student portal...

result aku??? biasa2 je..Alhamdulillah sekadar lulus semua...DEKAN?? xde rezeki lgi lah..maybe aku cuba utk sem berikutnye...
aku xnk tulis panjg pun..bkn org suka bace benda yg panjang2 nie kn..hahaha


pe2 pun terima kasih yg x terhingga aku nk ucapkn kpd semua lecturer yg mengajar aku masa sem 4... melangkah 1sem kehadan... dh separuh aku menjalani kehidupan seorg pelajar degree..ada lgi 4 sem menanti..hope dpt buat yg terbaik...

ALHAMDULILLAH BERSYUKUR SGT2...

2 3 org comel @ hensem comment:

Mysara Ab Rahman said...

insyALLAH...gud luk!

Mia Liana said...

tahniah... yang penting dah lulus...

p/s : Salam. Terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #7. (^_^). Blog ini telah tersenarai di http://www.mialiana.com/2014/08/senarai-url-blog-7.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...