meh cnie pakat rmai2 follow aku..hehehehe

Sunday, November 2, 2014

Assalamualaikum

ntah kenapa mlm nie rasa terdetik kat hati untuk menulis ape yg aku rasa dlm hati nie..maybe nie first time aku mengikut naluri kata hati..sblom nie tulis tentang perbuatan je x sentuh pun pada keindahan naluri hati...ahahaha...

mlm nie aku ase mcm sesuatu sgt...nk kata sedih?? xtau lah...nk kata gembira?? jauh skali...pernah plak aku gembira bila x tentu mcm nie... nk kata kecewa...ada lah cikit....

1. sedih
aku sedih jgak lah sbb ada something yg org rasa maybe terjadi pada aku...mungkin ini pembalasan utk aku diatas sbb2 yg tertentu...mungkin aku sendiri yg byk buat salah... hukuman atau dugaan utk aku...sbb tu jgak aku kena byk bersabar dlm menempuh pelbagai cubaan n dugaan diatas ape yg berlaku dlm bidup aku.... perkara yg lain buat aku sedih mungkin sbb aku ase mesti rmai yg x suka dgn aku...aku hanya menggunakan prinsip hidup aku aku pegang slama ini iaitu biar org x suka kita asalkan kita jgn x suka pada org... biar ape org buat kat kita asalkan kita x buat pada org...aku hanya perlu bersabar n memikirkan ape tujuan aku sebenarnye...

2. gembira
buat masa skrg asenye xde lgi kot perkara yg membuatkan aku ase gembira...mungkin aku x tau utk menggembirakan diri aku sendiri...

3. kecewa
sedikit kecewa jgak apabila org yg kita anggap kwn menghancurkan diri kita sendiri...lebih senang kwn mkn kwn...skrg memg susah utk mencari kwn yg btol2 boleh menyenangkan kita berbanding kwn yg mahu menjatuhkan kita...teringat akn kata2 seorg kwn aku yg mengatakan yg jgn terlalu sygkn seseorg krn org yg kita syg tu mungkin membenci kita...skrg nie ape yg penting harus berwaspada dlm pemilihan kwn..kwn ketika senang senang nk cari tp kwn ketika sedih susah nk cari...

k lah smpai cnie je lah entry aku kali nie...mungkin berdiam lebih baik...

0 3 org comel @ hensem comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...