meh cnie pakat rmai2 follow aku..hehehehe

Tuesday, August 3, 2010

TENSION....(perasaanku).....

perasaan ku skrg adlh TENSION....
aku x tau knape...
maybe aku terlalu letih...
ataupun krn kwn2.....
x pun krn diri aku sendiri...
yg telah menyebabkn aku menjdi TENSION.....

hidupku sentiasa b'gelumang dgn perasaan TENSION.....
aku dh x tau nk buat cm mane....
aku dh serik utk mencuba utk melepaskn diri perasaan TENSION ini....

walaupun punyai kwn2...
aku tetap x dpt melarikn diri drp erasaan TENSION ini....
dh puas aku cuba tp x juga menjdi.....
so.....
aku penat melayan dgn perasaan ini....
wahai kwn2 ku...
bntu lh aku utk melarikn dri perasaan ini...
aku x sanggup menanggung perasaan ini....
ia membuat kn aku merasa letih......
penat....
kurang kesabaran....
tidak memberi focus dlm plajaran....
n so on.....

memg susah utk hilangkn perasaan TENSION ini...
aku tkut x dpt kwl dri aku ini...
mengapa aku jdi bgini....????
TENSION nye aku.......
semakin dewasa semakin TENSION aku dibuat nye......


TENSION.....
ia menyebabkn aku sering sakit kepala....
aku x dpt mengawal dri aku sendri....
aku sering mudah marah..
aku sering hilang pertimbangan...
aku sentiasa bosan dan sering berfikiran negatif
aku tkut...tkut...


mungkin ini saut ujian drp Allah S.W.T....
aku perlu menerima nye dgn redha......



ad hadis yg mengatakn:

“ Kesedihan atau malapetaka yang menimpa seseorang muslim merupakan kafarah kepada dosa yang dilakukan”


so aku trima dugaan dan cabaran ini dgn hati yg tenang....
moga Allah sentiasa melindungi aku dan memberikn aku keimanan yg tetap dlm hati ku ini........

akhir kata dri ku:

Setiap manusia tidak terlepas dari ujian hidup. Yakinlah setiap masalah ada jalan penyelesaian dengan syarat tabah meghadapi segala ujian…………

Assalamualaikum....w.B.t.......

0 3 org comel @ hensem comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...