meh cnie pakat rmai2 follow aku..hehehehe

Saturday, October 16, 2010

janji melayu.....***

Assalamualaikum...

dh lama aku x update aku punye blog...

mklumlh sekarg nie sgt tgah genting..hehehehe...
dh dekat dgn final exam...
just tinggal 1 minggu jer lg nk bermulanye final aku....
dlm masa debaran nk menghadapi final exam sempat jgak lh jengok2 kat blog korg nie..hehehe.. doakan utk kejayaan aku neh...!!!!hehehe..




gmbr hiasan jer nie.....hehehe
k lh dh lari ckit dri entry aku utk kali nie...
k lh entry aku kali nie aku nk berkongsi dgn korg pasal 1 sikap nie..
sikap janji melayu....memg aku benci bila dgr janji melayu nie...
kalu x nk buat jgn lh berjanji...
nie menyusahkn org lain jer..

memg aku geram sgt2 dgn org yg memegang janji melayu nie...


susah sgt ker nk tunaikan janji tu..???

ataupun bleh mati ker kalu menunaikan janji..??
xpun abis ke duit korg kalu tunaikan janji argg....??

aku memg geram + benci + byk lgi lh...eeeeeeeeee....

nie bknnye aku ckp saje jer...
menda nie dh byk kali terjadi pada aku...
dh boring aku dgn sikap sesetgh org yg suka sgt dgn janji melayu nie...

tp kalu memg btol2 ad hal yg penting aku x kisah lh dia lupakan janji tu..
tp memg aku benggang sgt kalu buat2 lupa...'

memg aku benci lh berkwn dgn org mcm nie...
xyah buat kwn pun xpe lh kalu dgn org yg mcm nie...
bknnye tahu jaga hati kwn2 pun...

yg tau cuma pentingkn diri sendiri jer,....

aku ad lh beberapa kwn yg suka berperangai mcm nie...

mcm mane lh aku nk bgtau diorg yg aku dh fedup sgt dgn perangai diorg nie...
kalu bgtau secara terang kn takut diorg kecik hati plak kn....
xnk lh smpai diorg nie sakit hati krn hal kecik mcm tu...

cara yg terbaik maybe aku perlu simpan kat dlm hati jer lh...

k lh smpai cnie dulu lh entry aku utk kali nie...
hrp2 aku dh x buat perjanjian dgn org tu lgi...

benggang btol lh aku..heheheeh


Assalamualaikum....
by: muhammad izzulhairi

0 3 org comel @ hensem comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...