meh cnie pakat rmai2 follow aku..hehehehe

Wednesday, October 6, 2010

picnic kat sekayu(terengganu)....

Assalamualaikum...

dah lama aku rasa x update blog aku nie....
dah 2 hari rasanye x update...tp bukak blog tu slalu lh jgak...
tp update tu x..hehehehe...
aku bukak blog sambil jln2 kat blog2 kwn2 smbil beri komen ape yg patut lh..hehhe..
mintk maaf lh kalu komen yg aku berikn tu menyakitkn hati korg neh...
sory byk2..hehheehe...

kali nie aku nk kongsi dgn korg satu tempat yg kira best jgak lh kalu nk picnic..hehehe...
tempat nie namanye "air terjun sekayu.."..
bleh tahan jgak lh best nye tempat nie...
korg mesti tau kn sekayu nie kat mana...
ala dekat hulu terengganu...

kalu dari kuala terengganu tu kira2 1 jam lebih gitu ar...
aku pernah pergi hri tu dgn kwn2 aku yg 1 skolah dgn aku dulu...
aku g dgn naik motor jer...konvo rmai2...hehehhee....
aku g dalam 4 buah motor jer...
kebiasaan kalu hari jumaat rmai yg dtg...coz terengganu kn cuti umum pd hri jumaat n sbtu...
so hri tu jer lh dpt berkumpul dgn family...
memg best ar tempat nie...

nie antara picture yang aku ambil kat air terjun sekayu....

nie gmbr masa mula2 smpai nie...!!!!!!!!!!


nie antara tempat yg dibenarkn utk mandi lh.....!!!!!!!!!!!

nie plak aor terjunnye....cantik x...??hehehehe!!!!!!!!!!!!

nie plak gmbr aku n kwn2ku...dh mcm tugu negara..hahahahaha!!!!

nie kwn aku....dalam x airnye????dalam nie...heheheh


nie time dh nk blik..bergmbr kat depan nk masuk taman sekayu nie lh...posing maut sorg2....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hehehehehe

nie lh pengalaman aku dgn kwn2 aku...coz bknnye slalu pun bleh jumpe diorg nie..
mklumlh sorg2 blajar lain2 tempat...so masa cuti sem nie jer lh bleh berkumpul..hehehe...
tp yg xleh lupanye masa nie..time nk balik jer hujan lebat...so kena lh tunggu smpai hujan tu berhenti...
punye tunggu2 lamanye..errrmmmm hujan x jgak berhenti2..
so kitorg redah je lh hujan tu...masing2 bawak diri sendiri...heheh..
jhatkn diorg nie...hehehe...

k lah smpai cnie dulu utk entry aku kali nie...'
kalu korg nk g berkelah bleh lh pilih tempat nie sbg tempat picnic anda..hehhe

Assalamualaikum...
by:muhammad izzulhairi

0 3 org comel @ hensem comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...