meh cnie pakat rmai2 follow aku..hehehehe

Saturday, October 2, 2010

aktiviti yg menyeronokkan.....

Assalamualaikum...

hello semua pembce blog aku...
entry aku utk kali nie ialah aktiviti pe yg menyeronokkan.....
bg korg ape aktiviti yg menyeronokkan...????????
aku x tau ape aktiviti best sgt...bg aku semua aktiviti yg aku lakukn semuanye best...
hahahahahha...

nie antara aktiviti harian aku.....

(1) yg paling penting aktiviti aku ke kelas lh kn....
(2) surf internet (facebook,buka blog,bce paper,n so on...)
(3) tidur
(4) makan n minum
(5) and ad lgi lh aktiviti lain....

hahahahahaa...best x aktiviti aku...
mesti korg kata bosan dgn aktiviti aku nie kn...
kalu korg ad aktiviti yg best2 bleh lh bg cdagan...
mane lh tau aku bleh gunakn masa cuti sem nanti ker...hehehehe
maklumlh duk umah aku xde byk aktiviti sgt pun...
duk u nie pun krana bz dgn stdy sebaba tu x rasa bosan..hehehhe..

nie plak aktiviti yg teringin sgt aku lakukn....

(1) mendaki gunung...



(2) belajar berenang n bermain tennis...













(3) dan byk lgi lh kot...

bkn xleh nk lakukn aktiviti diatas tp
x tau lh mcm mane....lgi pun kalu x mendaki tu larat ke aku nie..ehhehe...
n kalu berenang n bermain tennis tu mungkin lepas aku abis stdy lh kot...
hahahhaahhaa....

kalu korg ad aktiviti best2 bg lh cdgan...hehehhee...

********


sebelum tu aku nk bg korg satu cara mcm mane nk tau lptop korg tu jantan tau betina....
nie pun aku terbace kat lawakjenaka.com...hehehehe....

1. Buka notepad dan paste ayat ini dalam notepad:CreateObject("SAPI.SpVoice").Speak"I love YOU"

2. Selepas itu tekan save. Ubah save as type kepada All Files (pastikan korang save di desktop supaya senang nak cari/buka nanti).

Save as = love u.vbs

3. Close notepad apabila habis save. Then double click file td (love u.vbs) dan akan dengar suara "i love u."

Cuba dengar btul2 suara "i love u" tu....suara lelaki ke perempuan?

Kalau dengar lelaki maknanya laptop korang tu jantan dan begitu le sebaliknya....

*******

kalu nk tau cuba lh...aku dh try menda nie....ternyata laptop ku nie rupanye betina..heheheh..tp aku x tau lh btol tau x perkara nie....relax lah just aktiviti celah2..hehehehe....

k lh smpai cnie dulu entry aku....

assalamualaikum...

by:muhammad izzulhairi

0 3 org comel @ hensem comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...