meh cnie pakat rmai2 follow aku..hehehehe

Tuesday, October 12, 2010

virus jangkitan sakit mata...aarrgg....!!!!!

Assalamualaikum.....

kali nie entry aku pasal mata aku yg sedang hangat dilamun kesakitan..hehhehehe...
hri nie dh masuk 4 hri aku sakit mata...
aku sendiri x tau dri mana punca sakit mata nie...
pg semlm aku g buat pemeriksaan doktor...
doktor kata aku dijangkiti melalui jari...
aku pun x faham mcm mane bleh terjadi melalui jri nie...
maybe melalui kuman kot..tp x tau lh btol tau x....

aku buat pemeriksaan doktor pd awal pg td...
tkut2 lh rmai org plak...nie pun aku terpaksa x pergi kelas BEL311(bahasa english)...
bukan sengaja...tp aku g jumpa doktor kn...
mestilh x salah...
lgipun aku dpt MC dri doktor...
aku bukan ingin sgt MC tu...

aku dpt MC pun just 2 hri jer..bukan lama pun...
tp bleh ke mata aku sembuh dlm masa 2 hri..??
insyaAllah.....doakan ye..hhehehehehehehe...

walaupun aku dpt MC tp kelas selepas BEL311 aku tetap pergi jgak..hehe..
mklumlah ad kuiz utk subject ECM206( material ).....
aku dgn rela hati pergi jgak kelas tu...
tgok aku bukan ingin sgt MC tu..hehehehe...
kelas ptg pun aku pergi tp lambat ckit jer...
ptg tu aku ad kelas matematik..hehehehee..
lecturer maybe perasan lh kot yg mata aku sakit...
tp die buat x tau jer...hehehehehe..
maybe x nk kena jangkitan kot....hehehehe...

buat masa skrg nie aku bimbang sgt tkut dijangkiti oleh kwn2 ku...
aku syg diorg semua...xnk lh last2 sem nie kena jangkitan kn....
harap2 diorg x kena lh jangkitan sakit mata nie...
dh lh...biar aku yg menamatkn semua nie...
tambah2 lgi dekat2 dgn final exam nie...hehehehe..

nie lh gmbr mata aku yg sakit tu....tp x nmpak sgt lh kemerahan mata aku tu...
dh jdi mcm ad kuasa power plak kat mata aku nie..hehehe



yg sakitnye adlh mata sebelah kanan tu...hehehe
nmpak x berair jer mata aku tu..???

mungki gmbr dibawah nie jelas ckit kot...



kalu x jelas jgak sory ar...waaa mcm nk promote mata plak dah...hehehe...

kalu korg masih igt pasal entry aku yg lepas pasal virus CB(cirit birit)...
waa...ape lh salah aku sehinggakan aku menerima sakit yg sebegini...
mungkin nie semua krn dosa2 yg aku lakukan kot...
aku harap Tuhan dpt memaafkn atas kesilapan aku selama nie...
nie adlh satu dugaan yg Tuhan hendak menguji aku..
aku perlu tabah menerima semua nie...

k lh smpai cnie dulu utk entry aku kali8 nie...
aku hrp korg semua doakan aku smoga cepat sembuh...
aku hrp dpt sembuh seblum final exam nie...
doakan aku semua neh...!!!!!!!!!!!!!

k lh..Assalamualaikum..
by: muhammad izzulhairi....

0 3 org comel @ hensem comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...