meh cnie pakat rmai2 follow aku..hehehehe

Saturday, August 27, 2011

KHAS BUAT BLOGGER ZOUL!!!!!!!!!

Assalamualaikum...

sedar x sedar dh dekat kita nk smbut bln syawal....tinggal beberapa hari jer lgi kita bepuasa...jumpa x jumpa thun depan plak kita berjumpa dgn bln ramadhan nie kalu diberikan kesempatan utk hidup...AMIN....hari nie aku bru jer tiba kat umahku yg tercinta nie...

entry aku kali nie just nk ucapkn thanz a lot kepada blogger ZOUL yg telah mengirim kad raya kat aku...kalu nk singgah blog dy just klik jer nama dy yg kat atas tu...yg bernama pink...aku appreciate that...bkn senang nk dpt kad raya...maklum lh zaman dh modern ucapan raya dh x lagi guna kad raya tp just SMS jer...senang, mudah, n cepat....hehehehehe

nk tgok kad raya yg zoul kirimkn????tgok kat bawak nie jer....hehehe
_
_
_
_
_
_
_


nie masa kad yg masih dlm sampul surat lgi....xbuka pun lgi nie...hehehehe




nie plak setelah buka...muka depan kad raya yg zoul kirimkn...lambang masjid...



nie plak isi yg kat dlm kad raya tu...hehehe...walaupun x tulis byk tp ezzu appreciate that....

kpd zoul thanz byk2 krn sudi bg kad raya kpd ezzu...maaf krn lmbt ezzu tulis entry nie...memg dh niat ezzu nk buat entry khas utk zoul setelah trima kad raya...hehehe..
sekali lgi sory krn lmbt sebab ezzu bru jer smapi umah hari nie...

k lh smpai cnie dulu entry aku kali nie....kpd zoul thanz a lot...selamat menunaikn ibadah puasa disaat akhir2 puasa nie n selamat menyambut aidilfitri..hehehehe...
insyaAllah kalu ezzu igt ezzu akan blas kad raya kpd zoul utk thun depan sebab kalu thun nie dh x sempat kot...hehehe...

k lh salam semua...hehehe
Assalamualaikum..
by:muhammad izzulhairi

0 3 org comel @ hensem comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...