meh cnie pakat rmai2 follow aku..hehehehe

Wednesday, August 10, 2011

WAJAH BARU...!!

Assalamualaikum...

huh..akhirnye siap jgak aku mengubahsuai aku punye blog...semua aku tukar dari A sampai Z...tgok lh wajah blog aku skrg..kalu blog aku yg seblum nie aku ambk templete download dari internet jer..skrg aku ubahsuai menggunakan apa yg sedia ada and ape yg aku ada..hehehe...

so cm mane dgn blog aku yg skrg???hehehehe...bkn ape aku ubahsuai..aku dh bosan tgok blog aku yg lama tu...skali skala mesti tukar jgak kn....xkn nk guna benda yg sama jer setiap masa....mesti korg pun bosan nk tgok benda yg sama kn...hehehehe..so aku ambk keputusan utk mengubah semua blog aku....

ketung ketang aku bergolek sepanjang mlm nie lh jdinye...aku buat setakat yg aku mampu and setakat mana yg aku boleh buat dgn kemahiran yg aku ada..."perlu ke kemahiran utk buat nie"..(bdk kecil pun boleh..hehehe)...


nie gmbr blog aku yg lama..hehehe..

k lh smpai cnie dulu entry aku kali nie...
BLOGKU KEHIDUPANKU...
AKU PUNYA PASAL LAH NAK BUAT PE PUN...hehehehe

BY:muhammad izzulhairi...

0 3 org comel @ hensem comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...