meh cnie pakat rmai2 follow aku..hehehehe

Thursday, August 25, 2011

LAST CLASS!!!!!


Assalamualaikum......

wah happynye aku hari nie...lebih kurg jam 11.30 lebih td abis lh class aku sblum balik cuti raya..hehehe...last class makin rmai yg x dtg...yg dtg td pun separuh jer...dh lh dlm class tu x ramai...makin cikit lh kalu dh rmai yg x dtg kn....tp belajar tetap mcm biasa...lecturer igt nk buat kuiz jer td...supaya yg lain yg x dtg tu dpt markah kosong (zero)..tp mungkin lecturer tu kesian kot sebab tu x buat kuiz...hehehehe

masa dlm class td pun mcm main2 jer...hati n jiwa kn dh pikir kat umah..hehehee...pikiran melayang kat udara teringat nk balik umah jer...belajar entah kemana..hehehehe.....semangat nk balik umah cepat2 tu ada..tp last2 balik lewat drpada org lain jgak...sedihnye...kwn2 semua dh balik hari nie...tinggal lh aku dgn kwn aku sorg....sedihnye krn aku balik esok....semua dh tinggalkn aku...waaaaaaaa....errrmmmm....


gmbr hiasan..mungkin mcm nie jer kot aku sedih...tp x kuar air mata llh..hahahaha.."gurau jer"..xsedih pun...tp xde lh smpai jerit mcm kat bwh nie...

_
_
_
_
_
_
_
_
_
_



kalu yg mcm nie dh kira terlebih over kn...nie pun sekadar hiasan jer...kalu gmbr cm nie mcm menangis atas pemergian yg amat kita sygi...

k lh smpai cnie dulu entry aku kali nie....kpd kwn2 moga balik dgn SELAMAT n dtg pun dgn SELAMAT....jga diri korg semua...take care...jgn main mercun....hehehehe

Asslamualaikum..
by:muhammad izzulhairi

0 3 org comel @ hensem comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...