meh cnie pakat rmai2 follow aku..hehehehe

Saturday, September 25, 2010

weekend yg membosankan.....

Assalamualaikum.....

k lh...entri aku utk kali nie plak ialah "weekend yg membosankan"...
setiap kali hujung minggu jer mesti aku rasa bosan...
x tau nk buat ape....memg boring tahap gila ar kalu hujung minggu...
kalu duk umah boleh lh jgak g jln ngan family...
tp bila duk cnie nk kuor pun rasa mlaz...
ape lh yg patut aku buat waktu lapang nie...
aku hanye surf internet jer lh...
buka blog n bce blog kwn..komen situ..komen sini...
xde ke aktiviti yg menarik ckit..

kalu aku duk umah...
aku slalu kuor dgn abg2 aku g jln2 kat bandar...
shopping situ..shopping sini...x lh byk sgt pun..just kuor nk hilang kn rasa boring jer...tp kalu kat u nie memg x tau kalu nk kuor g mane...maklumlh jengka town nie bkn besar sgt2 pun...sekadar kedai kecil2 tu ad lh...ad pasaraya pun xlah sebesar GIANT....
tp kat cnie ad lh KFC..tu jer yg famousnye kat cnie...
kalu pasaraya plak ad B5 n U-MART jer...

kebiasaan student kat cnie kalu kuor pun g TEMERLOH...xpun g KUANTAN...xpun g KL...tp yg bestnye duk cnie bleh jimat duti ckit kot drp duk kat bandar2 utama...maybe duk kat bandar2 utama byk guna duit kalu nk kuor..mklumlh mesti nk shopping lebih kn...tu pun kalu yg minat shopping lh kn...





k lh smpai cnie dulu utk entri aku kali nie....bye semua..eheheheh..

by:muhammad izzulhairi

1 3 org comel @ hensem comment:

MR. SYAH said...

padahal tidur jer.. assignment dok buat pown..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...